
Transit a E-Transit
Vozy Transit se vznětovými motory jsou dostupné pouze skladem, více informací o aktuální nabídce skladových vozů získáte u autorizovaného partnera Ford.
Ford Transit je nekompromisní, houževnatý a vytrvalý. Vyrábí se v několika variantách lišících se nosností, počtem přepravovaných osob a velikostí prostoru pro náklad. Naftové motory ve vozech Transit jsou vždy spojeny s šestistupňovou převodovkou a agregáty dosahují vysokých hodnot točivého momentu. Přestože je Ford Transit především pracovním vozem, dokáže dnes nabídnout pokrokové technologie, jako jsou např. adaptivní tempomat, varování před opuštěním jízdního pruhu nebo třeba osvětlení nákladového prostoru LED technologií.
Transit je k dispozici s osvědčenými naftovými motory a také v elektrické verzi E-Transit.

Varianty karoserie

Elektrický E-Transit
Vůz je určený především pro rozvoz zboží v městech a jejich okolí. Vedle verze Van je k dispozici i vícemístná verze DCiV a podvozek pro nejrůznější nástavby; maximální přípustná hmotnost vozu činí 3500 a 4250 kg.
Akumulátor o využitelné kapacitě 68 kWh přináší dojezd až 309 km na jedno nabití.* Spojte se s naším specialistou na užitkovém vozy a ověřte si, zda vůz nabídne dostatečný dojezd pro účely vašeho podnikání. Nejkomfortnější cestou nabíjení je nabíjení přes noc (8 hodin) prostřednictví třífázové nabíječky typu wallbox, která zaručí, že vůz bude ráno opět k dispozici.**
S mobilní aplikací FordPass Pro budete mít přehled o poloze vozidla, stavu nabití akumulátoru a dalších informacích pohodlně na dálku v mobilním telefonu. Praktickým prvkem výbavy na přání je Pro Power Onboard pro napájení ručního nářadí s příkonem až 2,3 kW.
Cloudové připojení systému SYNC 4 umožňuje softwarové aktualizace bezdrátově na dálku, vybrané funkce vozu se tak v průběhu doby můžou vylepšovat.
Více o elektrickém Transitu najdete zde na našem YouTube kanále.

Nové technologie
* V případě plně nabitého akumulátoru. Uvedený dojezd dle WLTP je platný pro variantu s nejdelším dojezdem, 425 L2, se středně vysokou střechou, s omezovačem na 90 km/h. Konkrétní spotřebu elektrické energie konkrétního vozu navíc neovlivňuje pouze účinnost využívání elektrické energie motorem, ale také technický stav vozu, stáří a kondice lithium-iontového akumulátoru, jízdní styl a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky a celkový jízdní výkon.
** Uvedená doba nabíjení vychází z počítačových simulací výrobce založených na výpočetní metodice EPA. Nabíjecí výkon se v průběhu nabíjení snižuje s tím, jak se akumulátor blíží své maximální kapacitě. Vaše výsledky se mohou lišit v závislosti na vytížení sítě a stavu nabití akumulátoru.“
Obrázky a informace na těchto stránkách nemusí odpovídat nejnovějším specifikacím pro český trh. Mohou obsahovat prvky dostupné jen za příplatek, případně i prvky nedostupné v České republice.